KFC România anunță lansarea FRIENDZONE, noul serial online de divertisment marca KFC Social Entertainment Channel, și continuă să le ofere fanilor, prin canalele de brand în social media, conținut video de calitate. După ce, în vară, SOCIAL ME i-a pus pe tineri față în față cu modul în care se prezintă și caută validare pe rețelele sociale, FRIENDZONE aduce în prim-plan o poveste, actuală și plină de umor, prezentată, pe scurt, în trailer-ul serialului. Se ia un adolescent, se adaugă nenumărate experiențe în care fetele îl tratează ca pe un frate sau BFF și se presară senzația sa acută că este blocat, sechestrat în friendzone, convingere întărită mai ales atunci când fata mănâncă nestingherită, în fața lui, un BoxMaster delicios de la KFC. Sunt toate acestea suficiente încât să îl determine pe protagonist să se declare bătut la capitolul iubire #pebune?

FRIENDZONE este disponibil începând din 1 noiembrie, pe canalele oficiale de social media ale KFC în România și urmează filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect! De această dată, branded content-ul a fost creat în jurul unui produs lansat odată cu trailerul serialului, ca modalitate inovatoare de promovare pe piața locală. BoxMaster-ul, o combinație inedită de ingrediente delicioase, devine, practic, testul friendzone-ului: atât de gustos, încât, dacă nu te afli în preajma celui sau celei pentru care ai o slăbiciune, nimic nu te poate opri să-l mănânci cu cea mai mare poftă…

Serialul FRIENDZONE cuprinde 4 episoade care prezintă parcursul amoros al lui Ionuț, un tânăr de 22 de ani, care nu a avut niciodată o relație, este pasionat de anime-uri și filme cu super-eroi, are un repertoriu de glume geek-ish, pe bază de reacții chimice și formule matematice. Curioși dacă Ionuț o va găsi pe acea EA, așa cum speră? Descoperiți răspunsul urmărind canalele: Facebook, YouTube și Instagram TV ale KFC, în fiecare joi, la ora 17.00, în următoarele 4 săptămâni.